• На головну
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Розпорядження голови Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області від 06.05.2015 № 95 «Про затвердження плану заходів щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції та їх сімей»

19451365399f12295b5561e03339247b

Розпорядження голови Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області від 06.05.2015 № 95 «Про затвердження плану заходів щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції та їх сімей»

Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 18.03.2015 № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24.04.2015 № 124 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції та їх сімей», з метою вивчення та виконання нагальних питань соціального захисту, реабілітації, соціальної адаптації військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, та сімей загиблих військовослужбовців — учасників антитерористичної операції :

1. Затвердити план заходів щодо задоволення соціально-побутових потреб та потреб у медичній допомозі, реабілітації, соціальної адаптації військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, та сімей загиблих військовослужбовців — учасників антитерористичної операції.

2. Управлінням та відділам Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, установам та організаціям району забезпечити виконання плану заходів та щомісячно до 05, 15, 25 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформувати Ружинську районну державну адміністрацію Житомирської області про хід їх виконання за формою 3, що додається.
3. Головному спеціалісту по зв’язках із громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області Добровіцькій Л.М, рекомендувати редакції районної газети «Ружинська земля» (Кащук В.А), забезпечити висвітлення плану заходів щодо задоволення потреб ветеранів війни.

4. Управлінню праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області (Розумович О.П.), щомісяця до 10, 20 та 30 числа подавати облдержадміністрації узагальнену інформацію.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області Матвійчук О.М.
Голова державної
адміністрації Н.Г.Скавінська

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови Ружинської
районної державної адміністрації
Житомирської області

План
заходів щодо соціального захисту задоволення соціально-побутових потреб та потреб у медичній допомозі, реабілітації, соціальної адаптації військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, та сімей загиблих військовослужбовців — учасників антитерористичної операції

1. Запровадити роботу телефонів «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також надання соціальних та медичних послуг з виїздом у місця проживання демобілізованих військовослужбовців.

Управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, головний спеціаліст по зв’язках із громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді
Постійно

2. Провести соціальне обстеження сімей учасників антитерористичної операції та сімей загиблих військовослужбовців — учасників антитерористичної операції з метою вивчення їх потреб, визначення видів соціальної допомоги, здійснення психолого — педагогічного супроводу дітей шкільного віку із сімей учасників антитерористичної операції із заповненням відповідного соціального паспорта за формами 1,2 що додаються.

Управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та
молоді, відділ у справах сім’ї молоді та спорту Ружинської районної державної
адміністрації Житомирської області
Постійно

3. Сприяти у залученні волонтерів до проведення заходів з медичної реабілітації та соціальної адаптації учасників антитерористичної операції.
.
Районна організація Товариства
Червоного Хреста України (за згодою)
Постійно

4. Забезпечити медичну реабілітацію та диспансеризацію зазначених категорій осіб відповідно до визначених індивідуальних потреб згідно даних соціальних паспортів.
Центральна районна лікарня, (за згодою), комунальна установа «Ружинський районний центр первинної медико – санітарної допомоги» (за згодою)
Постійно

5. Інформувати про кількість військовослужбовців, яких було демобілізовано, та кількість осіб, які брали безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції у розрізі населених пунктів району.

Районний військовий комісаріат (за згодою)
Постійно
6. Забезпечити житлом відповідно до вимог чинного законодавства, (перебування на квартирному обліку для поліпшення житлових умов проживання) зазначених категорій осіб згідно потреби, визначеної на підставі даних соціальних паспортів.

Сільські та селищна ради району (за
згодою)
Постійно

7. Виділити земельні ділянки для: ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва житлового будинку, індивідуального дачного будівництва для зазначених категорій осіб згідно потреби, визначеної на підставі даних соціальних паспортів.

Сільські та селищна рада району, (за
згодою), відділ держземагентства в
Ружинському районі (за згодою)
Постійно
8. Забезпечити санаторно-курортними путівками, в тому числі у підвідомчі санаторії Мінсоцполітики, у тому числі неповнолітніх дітей путівками до дитячих оздоровчих закладів зазначених категорій осіб згідно потреби, визначеної на підставі даних соціальних паспортів.

Управління праці та соціального
захисту населення Ружинської районної
державної адміністрації Житомирської
області, відділ у справах сім’ї молоді та
спорту Ружинської районної державної
адміністрації Житомирської області
Постійно

9. Забезпечити телефонним зв’язком осіб зазначених категорій згідно потреби визначеної на підставі даних соціальних паспортів.

Ружинський центр обслуговування абонентівів №5 Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» (за згодою)
Постійно

10. Призначити субсидії на житлово-комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ для домогосподарств осіб зазначених категорій згідно потреби визначеної на підставі даних соціальних паспортів.
Управління праці та соціального
захисту населення Ружинської районної
державної адміністрації Житомирської
області, сільські та селищна рада
району (за згодою)
Постійно

11. Допомога у працевлаштуванні осіб зазначених категорій згідно потреби визначеної на підставі даних соціальних паспортів.

Районний центр зайнятості (за згодою)
Постійно
12. Допомога у влаштуванні дітей до дошкільних, позашкільних навчальних закладів осіб згідно потреби, визначеної на підставі даних соціальних паспортів .

Відділ освіти Ружинської районної
державної адміністрації Житомирської
області, сільські та селищна ради
району (за згодою)
Постійно

13. Надання матеріальної допомоги: за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел особам згідно потреби, визначеної на підставі даних соціальних паспортів.
Управління фінансів Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, сільські та селищна ради району (за згодою)
Постійно
14. Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб зазначених категорій згідно потреби, визначеної на підставі даних соціальних паспортів.

Управління праці та соціального
захисту населення Ружинської районної
державної адміністрації Житомирської
області
Постійно

Заступник керівника, начальник
відділу організаційної і кадрової
роботи апарату райдержадміністрації О. І. Сорокопуд

Форма 1
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ
родини загиблого військовослужбовця – учасника антитерористичної операції

№ з/п Перелік відомостей Зміст відомостей Заходи щодо виконання потреби
1. Дані про особу Х
1.1 Прізвище
1.2 Ім’я
1.3 По батькові
1.4 Місце проживання: поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер квартири.
1.5 Дата народження
1.6 Склад сім’ї
(ПІБ, дата народження, родинні відносини)
1.7 Контактний телефон
2. Нагальні потреби Х
2.1 Забезпечення житлом відповідно до вимог чинного законодавства ( перебування на квартирному обліку для поліпшення житлових умов проживання )
2.2 Виділення земельної ділянки для :
ведення особистого селянського господарства;
ведення садівництва;
будівництва житлового будинку;
індивідуального дачного будівництва (Зазначити стадії проходження процедури виділення земельної ділянки)
2.3 Забезпечення санаторно-курортною путівкою, у т. ч. неповнолітніх дітей путівкою до дитячого оздоровчого закладу
2.4 Забезпечення телефонним зв’язком
2.5 Призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ
2.6 Допомога у працевлаштуванні
2.7 Допомога у влаштуванні дітей до дошкільних, позашкільних навчальних закладів
2.8 Надання матеріальної допомоги:
— за рахунок коштів державного бюджету
— за рахунок коштів обласного бюджету
— за рахунок коштів місцевого бюджету та ін. джерел
3. Додаткові відомості Х
3.1 Встановлення статусу члена сім’ї загиблого військовослужбовця
3.2 Користування пільгами та гарантіями згідно з чинним законодавством
3.3 Отримання додаткових пільг та гарантій за рахунок коштів місцевого бюджету
3.4 Надання права на вступ поза конкурсом до вищих навчальних закладів дітям загиблого військовослужбовця
3.5 Призначення пенсії по втраті годувальника неповнолітнім дітям
Х Х Х Х
П.І.Б та підпис особи, яка вносила інформацію
Даю згоду на обробку моїх персональних даних (підпис)
Дата заповнення картки

Форма 2

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ
демобілізованого військовослужбовця, який брав участь у антитерористичній операції

№ з/п Перелік відомостей Зміст відомостей Заходи щодо виконання потреби
1. Дані про особу Х
1.1 Прізвище
1.2 Ім’я
1.3 По батькові
1.4 Місце проживання: поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер квартири.
1.5 Дата народження
1.6 Склад сім’ї
(ПІБ, дата народження, родинні відносини)
1.7 Контактний телефон
1.8 Соціальний статус (відповідно до посвідчення)
2. Нагальні потреби Х
2.1 Реабілітація (медична, соціальна, психологічна) (зазначити заклад)
2.2 Проведення диспансеризації (зазначити заклад)
2.3 Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації
2.4 Забезпечення санаторно-курортною путівкою, в т.ч. у підвідомчі санаторії Мінсоцполітики
2.5 Забезпечення житлом відповідно до вимог чинного законодавства (перебування на квартирному обліку для поліпшення житлових умов проживання)
2.6 Виділення земельної ділянки для:
— ведення особистого селянського господарства;
— ведення садівництва;
— будівництва житлового будинку;
— індивідуального дачного будівництва;
— будівництва індивідуальних гаражів (Зазначити стадії проходження процедури виділення земельної ділянки)
2.7 Забезпечення телефонним зв’язком
2.8 Призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ
2.9 Проведення ремонту власного житла, в т.ч. безплатного капітального ремонту житла (для інвалідів війни)
2.10 Перебування на обліку для забезпечення автомобілем (для інвалідів)
2.11 Забезпечення неповнолітніх дітей путівкою до дитячого оздоровчого закладу
2.12 Допомога у влаштуванні дітей до дошкільних, позашкільних навчальних закладів
2.13 Надання матеріальної допомоги:
— за рахунок коштів обласного бюджету
— за рахунок коштів місцевого бюджету та ін. джерел
3. Додаткові відомості Х
3.1 Допомога у працевлаштуванні
3.2 Збережено місце роботи?
3.3 Збережено середній заробіток за місцем роботи, де працювали на час призову по мобілізації?
3.4 Відсутні штрафні санкції за фінансовими, податковими зобов’язаннями, а також чи призупинені були нарахування процентів за користування кредитом за час мобілізації?
3.5 Встановлено статус учасника бойових дій за період участі в АТО та проведено виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня?
Х Х Х Х
П.І.Б та підпис особи, яка вносила інформацію
Даю згоду на обробку моїх персональних даних (підпис)
Дата заповнення картки

Форма 3

Нагальні питання військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, родин загиблих
військовослужбовців – учасників антитерористичної операції та шляхи їх вирішення
по

Нагальні питання Що зроблено для вирішення питання Пропозиції щодо вирішення питання

Керівник установи

(П.І.Б.) підпис