ban 1

gerb

 

  • На головну
  • Вакансії
  • Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» економіста І-ї категорії бюджетного відділу Ружинської районної державної адміністрації Житомирської областіна період відпустки по догляду за дитиною до досягн

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» економіста І-ї категорії бюджетного відділу Ружинської районної державної адміністрації Житомирської областіна період відпустки по догляду за дитиною до досягн

Затверджено

Наказом начальника управління фінансів Ружинської райдержадміністрації Житомирської області

від 29.08.2017 року №21/к

 УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державного службовця категорії «В»

економіста І-ї категорії бюджетного відділу

Ружинської районної державної адміністрації

Житомирської областіна період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Загальні умови
Посадові обов'язки

1. Забезпечує методичне керівництво з питань, що стосуються діяльності ЦСССДМ, ДЮСШ та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

2.Аналізує виконання плану по мережі у звітному році, на основі яких робить розрахунки коштів,  необхідних  на   утримання   галузей    в  наступному   році.

3. Приймає від підпорядкованих установ кошториси доходів і видатків на їх утримання.

4.Здійснює перевірку правильності їх складання та приведення штатної чисельності до затвердженого в бюджеті фонду заробітної плати.

5.Здійснює контроль за цільовими використанням бюджетних коштів, в межах кошторисних призначень.

6. Щомісячно здійснює аналіз використання коштів в розрізі статей видатків органів самоврядування, ЦСССДМ, ДЮСШ, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

7.Взаємодіє зі спеціалізованими установами з приводу технічного обслуговування компютерної техніки, засобів комунікацій.

7.Впроваджує та підтримує програмні продукти по забезпеченню автоматизованого ведення бюджетних процесів.

7. Здійснює фінансування бюджетних установ та бюджетних програм згідно зареєстрованих зобовязань.

8.Готує до проекту бюджету та звітів таблиці та інший довідковий матеріал.

9.Розробляє та вносить на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення технічної бази управління фінансів, аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду використання автоматизованих інформаційних систем та впровадження його в діяльності управління фінансів.

11.Приймає бюджетні запити, кошториси доходів та видатків на утримання бюджетних установ по сільських радах: Білилівській, Бистрицькій, Березянській, Верхівнянській, Вільнопільській, Вербівській, Вчорайшенській, Вишневській, Голубівській та Ягнятинській.

12.Надає методологічну допомогу структурним підрозділам управління фінансів по впровадженню та використанню компютерних технологій.

13.Вносить оновлення до бази даних програми ІАС «Місцеві бюджети». Проводить формування вихідних файлів із інформаціями для передачі електронною поштою в Департамент фінансів ІАС «Місцеві бюджети».

14.Проводить вивантаження в департамент фінансів обласної державної адміністрації бази.

15.Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації працівників відділу згідно з затвердженим графіком.

16.Своєчасно і якісно аналізує звіти про використання коштів установ, яких координує діяльність.

17.Дотримує терміни виконання конкретних завдань.

18.Одержує завдання від начальника бюджетного відділу, своєчасно, якістно і в установлені терміни представляє інформацію в Департамент фінансів обласної державної адміністрації, районну державну адміністрацію та районну раду.

19.Співпрацює з відділом доходів та фінансово-господарським відділом управління фінансів, районною державною адміністрацією, районною радою і бюджетними установами.

Умови оплати праці  Згідно зі штатним розписом управління фінансів Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області  посадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, премія (за наявності економії фонду оплати праці)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду  На час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

7)  посвідчення щодо вільного володіння державної мови;

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Національного агенства України з питань державної служби, до 17 вересня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу 22 вересня 2017 року о 10:00,смт. Ружин, Житомирської області, вул. Бірюкова, 2, кабінет №17
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кропивницька Олена Анатоліївна, (04138)32360,

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища
Ступінь вищої освіти молодший бакалавр або бакалавр
2 Досвід роботи Без вимог
3 Володіння державною мовою Вільно
Спеціальні вимоги
1 Освіта  вища економічна
2 Знання законодавства Конституція України, ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс України, ЗУ «Про місцеві державні адміністрації», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток бюджетної сфери
3 Професійні  знання Вміння працювати із нормативно-правовими актами,мають бути глибокі знання питань економіки та вміння застосовувати їх на практиці; вміти працювати на комп’ютері та знати програмні засоби.
4 Якісне виконання поставлених завдань ІАС «Місцеві бюджети» працювати з інформацією. Вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
5 Командна робота та взаємодія Вміння ефективної координації з іншими
6 Сприяння змін Здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
8 Особистісні компетенції Відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях.

PrintEmail