УМОВИ проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В»

Затверджено

Наказом начальника управління праці  та соціального захисту населення Ружинської райдержадміністрації Житомирської області

від 16.01.2017 року №6/08

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державного службовця категорії «В»

головного спеціаліста відділу державних соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови
Посадові обов'язки

1. Приймає заяви та документи на призначення усіх видів соціальної допомоги та житлових субсидії від громадян.

2. Проводить співбесіду з заявником з метою з’ясування обставин, в яких перебуває сім’я або особа, визначає право заявника на одержання всіх видів соціальної допомоги, визначає необхідність перевірки достовірної інформації, поданої у документах та призначення державної соціальної допомоги соціальним інспектором.

3. Реєструє прийняті заяву та документи у журналі реєстрації прийнятих документів для призначення всіх видів соціальної допомоги.

4. Готує запити до організацій – надавачів послуг про  забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами,  до житлово – експлуатаційних організацій, сільських ( селищних) рад, на довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.

5. Заносить особові справи до реєстру передачі особових справ.

6. Формує  електронні справи в ПК АСОПД / КОМТЕХ ,  ПК " Наш дім".                 

7. Формує у паперовому вигляді особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги та субсидії

8. Готує відповідні довідки про одержання допомоги з ПК АСОПД / КОМТЕХ,  ПК " Наш дім".

9. Готує документи для розгляду на комісії при райдержадміністрації.

10. Проводить інвентаризацію особових справ одержувачів допомог.

11. В установлені терміни розглядає звернення громадян і вживає відповідні заходи.

12. Співпрацює з житлово-комунальними підприємствами району  щодо обміну необхідною інформацією.

Умови оплати праці Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області  посадовий оклад – 2240 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, премія (за наявності економії фонду оплати праці)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьоюабочетвертоюстатті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: протягом 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Національного агенства України з питань державної служби, до 31січня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

10 лютого 2017 року о 10:00, смт. Ружин, Житомирської області, вул. Бірюкова, 2, кабінет №10

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Осадча Оксана Михайлівна, (04138)31804,

е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Без вимог
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта  вища освіта економічного спрямування
2 Знання законодавства

1)Конституція України
2)Закон України«Про державну службу»
3)Закон України«Про запобігання корупції»

4)Закон України «Про звернення громадян»

5) Закон України «Про державну допомогу  сім’ям з дітьми»
6) Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та  дітям інвалідам»
7) Закон України « Про захист персональних даних»

   8) Постанови Кабінету Міністрів України:

“Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідного пічного побітового палива” від 21.10.1995 № 848

   9) “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”

3 Професійні  знання Знання законодавства щодо надання різних видів державних допомог та соціальних послуг сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, психічнохворим, громадянам,якіпостраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; щодо забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб; інші законодавчі акти, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері надання державних допомог, компенсацій, грошових виплат, житлових субсидій та пільг
4 Спеціальний досвід роботи -
5 Командна робота та взаємодія Вміння працювати в команді. Вміння ефективної координації з іншими.
6 Технічні вміння Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
7 Особистісні якості

Відповідальність, порядність, комунікабельність, дипломатичність, наполегливість, уміння працювати в колективі, системність і самостійність в роботі, орієнтація на саморозвиток, уважність до деталей, вміння працювати в стресових ситуаціях, якісне виконання поставлених завдань, вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати, вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотний зв'язок, здатність приймати зміни та змінюватись.

Начальник управління                                                О.П.Розумович

 

 

Print