Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» головного спеціаліста – бухгалтера фінансово – господарського відділу управління фінансів Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом управління фінансівРужинської райдержадміністрації Житомирської області

від 19.12.2016 року №22/к

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державного службовця категорії «В»

головного спеціаліста – бухгалтера фінансово – господарського відділу

управління фінансів Ружинської районної державної адміністрації

Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов'язки

1. Забезпечує облік фінансування і перерахування коштів з районного бюджету.

2.Веде облік дотацій та субвенцій з державного бюджету, державному бюджету та переданих відповідним установам та організаціям.

3.Приймає від бюджетних установ району та сільських і селищної рад місячні звіти про дебіторську та кредиторську заборгованість, формує зведений звіт та подає в Департамент фінансів обласної державної адміністрації, вживає заходи щодо зменшення заборгованості.

4.Складає розпис доходів і видатків пільг і субсидій на комунальні послуги, пільговий проїзд окремих громадян та інші послуги .

5.Забезпечує фінансування пільг та субсидій, передбачених бюджетом.

6.Готує пропозиції щодо внесення змін до розпису по пільгах та субсидіях та здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки районного бюджету з обласним бюджетом .

7.Веде облік змін, що вносяться у встановленому порядку до затверджених призначень по видатках районного бюджету щодо пільг та субсидій.

8.Проводить реєстрацію вхідної та вихідної документації.

9.Контролює своєчасність надання інформації з дотримання термінів виконання конкретних завдань.

11.Контролює дотримання фінансової дисципліни, цільове та економне використання бюджетних коштів.

Умови оплати праці  Згідно зі штатним розписом управління фінансів Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області  посадовий оклад – 2585 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, премія (за наявності економії фонду оплати праці).
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду  Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Національного агенства України з питань державної служби, до 05 січня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

11 січня 2017 року о 15:00, смт. Ружин, Житомирської області, вул. Бірюкова, 2, кабінет №15

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шокал Наталія Миколаївна, (04138)32872,

finruzhin@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Бакалавр або молодший бакалавр
   
2 Досвід роботи Без вимог
3 Володіння державною мовою Вільно
Спеціальні вимоги
1 Освіта  вища економічна
2 Знання законодавства Конституція України, ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс України, ЗУ «Про місцеві державні адміністрації», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток бюджетної сфери
3 Професійні  знання

Уміння працювати з нормативно-правовими актами,мають бути глибокі знання питань економіки та вміння застосовувати їх на практиці; вміти працювати на комп’ютері та знати програмні засоби.

4 Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією. Вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
5 Командна робота та взаємодія Вміння ефективної координації з іншими
6 Сприяння змін Здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
8 Особистісні компетенції Відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Print