ban 1

gerb

 

  • На головну
  • Вакансії
  • Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «Б» начальника відділу праці та організаційно-кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирськ

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «Б» начальника відділу праці та організаційно-кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирськ

Затверджено

Наказом начальника управління праці  та соціального захисту населення Ружинської райдержадміністрації Житомирської області

від 09.12.2016 року №39/08

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державного службовця категорії «Б»

начальника відділу праці та організаційно-кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області

 

Загальні умови
Посадові обов'язки
  1. Організовує та контролює роботу відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань з питань оплати, охорони, умов праці, соціального захисту працівників у сфері трудових відносин.
  2. Проводить вивчення щодо стану дотримання вимог чинних законодавчих актів з питань оплати, охорони та соціально-трудових відносин та зайнятості населення.
  3. Бере участь у перевірках з питань легалізації виплати заробітної плати.
  4. Вивчає стан дотримання законодавства про працю, зокрема про оплатупраці, зайнятість населення, охорону праці.
  5. Здійснює контроль за охороною праці, забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
  6. Інформує правоохоронні та контролюючі органи про виявлені порушення законодавства про працю, зокрема про оплату та нормування праці, зайнятість населення, охорону праці, дотримання соціально-трудових гарантій та ін.
  7. Надає підприємствам, організаціям та установам району організаційно-методичну допомогу та рекомендації з питань застосування законодавства про працю (зокрема про оплату, зайнятість населення, охорону праці, дотримання соціально-трудових гарантій та ін).
  8. Організовує своєчасний та правильний розгляд письмових та усних звернення громадян. Вживає заходів до усунення причин, які викликають скарги.
  9. Проводить роз’яснювальну та консультаційну роботу з питань, що належать до компетенції відділу.
  10. Приймає участь у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, укладенні територіальних угод, здійсненні контролю за їх виконанням, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території; повідомна реєстрація в установленому порядку колективних договорів і територіальних угод відповідного рівня.
  11. Сприяння органам місцевого самоврядування та суб’єктам господарюванням у вирішенні питань з охорони праці.
  12. Через засоби масової інформації організовує роз’яснення законодавчих та нормативних актів щодо оплати, умов та охорони праці.
  13. Організовує підготовку проектів розпоряджень, розробку пропозицій, планів, проектів наказів роботи відділу.
Умови оплати праці Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області  посадовий оклад – 3101 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, премія (за наявності економії фонду оплати праці)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьоюабочетвертоюстатті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Строк подання документів: протягом 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Національного агенства України з питань державної служби, до 27 грудня 2016 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

5січня 2017 року о 10:00, смт. Ружин, Житомирської області, вул. Бірюкова, 2, кабінет №10

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Осадча Оксана Михайлівна, (04138)31804,

е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста)
2 Досвід роботи Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта  вища освіта економічного спрямування
2 Знання законодавства

1)Конституція України;
2)Закон України«Про державну службу»;
3)Закон України«Про запобігання корупції»;

4)Закон України «Про звернення громадян»;

5) Закон України «Про очищення влади»;
6) Кодекс Законів про Працю України;
7) Закон України « Про захист персональних даних»;
8) Накази та нормативно-правові акти Міністерства соціальної політики .
3 Професійні  знання Знання законів, інших актів законодавства з питань соціально-трудового законодавства.
4 Спеціальний досвід роботи -
5 Командна робота та взаємодія Вміння працювати в команді. Здатність до планування та прогнозування, вміння організовувати та контролювати роботу
6 Технічні вміння Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
7 Особистісні компетенції Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Начальник управління                                                                   О.П.Розумович

 

 

PrintEmail