ban 1

gerb

 

  • На головну
  • Центр надання адміністративних послуг
  • Розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.05.2014 № 85 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області»

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

АДРЕСА: вул. Бірюкова,2 смт.Ружин
ФАКС: 8 (04138) 3-01-51
ЕЛЕКТРОННА ПОЧТА : ruztsnap@ukr.net
ГРАФІК ПРИЙОМУ СУБ’ЄКТІВ ЗВЕРНЕНЬ У ЦЕНТРІ:
ПОНЕДІЛОК, СЕРЕДА, ЧЕТВЕР – з 8.45 до 18.00 год.
ВІВТОРОК — з 8.45 до 20.00 год.
П'ЯТНИЦЯ - з 9.00 до 17.00 год.
ЦЕНТР ПРАЦЮЄ БЕЗ ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ

Хмельницька Тетяна Іванівна - начальник Центру надання адміністративних послуг  
            Виноград  Тетяна Сергіївна - адміністратор Центру надання адміністративних послуг 
            Кропивницька Олена Анатоліївна  - адміністратор Центру надання адміністративних послуг 

 

 

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.05.2014 № 85 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області»

З метою впорядкування  та поліпшення надання адміністративних послуг, розширення доступу до інформації, необхідної для їх отримання, створення сприятливих умов для реалізації фізичним  та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів через центр надання адміністративних послуг Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, керуючись статтями  6, 13, 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, частиною 3 статті 3, частиною 6,  7 статті 12 Закону України „Про адміністративні послуги“:

1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, що додається.

2. Дане розпорядження  набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області Марущака А.М.

Голова державної адміністрації                                     Н.Г.Скавінська

Додаток
до розпорядження голови
Ружинської районної державної
адміністрації Житомирської області
05.05.2014 № 85

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області

1. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

2. Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки;

3. Оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

4. Видача висновку про погодження проектної документації із землеустрою;

5. Надання висновків до відповідних програм, проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані    археологічних  пам’яток  місцевого значення, їх територіях і зонах охорони;

6. Надання висновків щодо відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними  органами у володіння, користування або управління;

7. Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї;

8. Видача посвідчень дітей з багатодітної сім’ї;

9. Реєстрація колективних договорів.

Керівник апарату державної адміністрації                                  А.М.Марущак