ban 1

gerb

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

АДРЕСА: вул. Бірюкова,2 смт.Ружин
ФАКС: 8 (04138) 3-01-51
ЕЛЕКТРОННА ПОЧТА : ruztsnap@ukr.net
ГРАФІК ПРИЙОМУ СУБ’ЄКТІВ ЗВЕРНЕНЬ У ЦЕНТРІ:
ПОНЕДІЛОК, СЕРЕДА, ЧЕТВЕР – з 8.45 до 18.00 год.
ВІВТОРОК — з 8.45 до 20.00 год.
П'ЯТНИЦЯ - з 9.00 до 17.00 год.
ЦЕНТР ПРАЦЮЄ БЕЗ ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ

Хмельницька Тетяна Іванівна - начальник Центру надання адміністративних послуг  
            Виноград  Тетяна Сергіївна - адміністратор Центру надання адміністративних послуг 
            Кропивницька Олена Анатоліївна  - адміністратор Центру надання адміністративних послуг 

 

 

Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту»

Відповідно Закону України «Про адміністративні послуги» в районі розпочато реалізацію проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». У зв’язку з цим, підписано Меморандум про співпрацю між Ружинською районною державною адміністрацією та Житомирською дирекцією УДППЗ “Укрпошта” щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг через пошту», яким передбачено надання 17-ти адміністративних послуг засобами поштового зв’язку.

Засобами поштового зв’язку можна отримати наступні адміністративні послуги:

— реєстрація колективних договорів;

— призначення державної соціальної допомоги по вагітності і пологах;

— призначення державної соціальної допомоги при народженні дитини;

— призначення державної соціальної допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;

— призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам;

— призначення державної соціальної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання яких невідоме;

— призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, на скраплений газ та тверде паливо;

— взяття на облік для забезпечення інвалідними колясками, іншими засобами реабілітації та їх видача;

— проставлення апостіля на офіційних документах;

— державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;

— державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

— державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем;

— державна реєстрація юридичної особи;

— державна реєстрація припинення юридичної особи;

— державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;

— внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміни до відомостей про юридичну особу, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців та не пов’язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи;

— видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Для отримання даних адміністративних послуг населенню непотрібно їхати в районний центр а необхідно звернутися до відділення поштового зв’язку, яке працює у їхньому населеному пункті.

Листоноша надасть безоплатно необхідні бланки, зразки заяв та перелік необхідних документів для отримання адміністративних послуг.

Заявник оформляє у поштовому відділенні повний пакет документів, який необхідний для надання адміністративної послуги та здійснює поштове відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю на адресу суб’єкта надання адміністративних послуг.

Отримати кінцевий документ також можна через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу). Вартість відправлення листів з оголошеною цінністю залежить від ваги конверта.